Fazlasıyla cüretkar olgun İzmit escort Seray

Fazlasıyla cüretkar olgun İzmit escort Seray

Gözü kara, kendimden emin, özgüveni yüksek ve en önemlisi de fazlası ile cüretkar bir kadınım. Ben olgun İzmit escort Seray beyler 36 yaşında olmama rağmen gerçekten taş gibi vücuda sahip biriyim. Yani genç kızları taş çıkaracak kadar seksi göründüğümü düşünüyorum ama bunun yanında bir o kadar da arzu dolu bir kadınım, sevişmeye bayılırım erkeğimle cilveleşmek en sevdiğim şeydir bu sayede onu kolayca baştan çıkarabilirim. Bazen erkekler benim fantezi ve pozisyon konusunda fazla cesur olduğunu düşünüyor ama bunlar benim hiç umurumda değil. Ben o anda zaten kendimi kaybederek yaşıyorum ilişkilerimi. Boşuna dememişler sonunu düşünen kahraman olamaz diye ben de asla düşünmediğim için çok ünlü bir partner kadın oldum. Tabii ki her zaman ilişkilerinin hakkını veriyorum her zaman gerçekten yatakta efsane pozisyon ve fantezilerle yanınızda oluyorum.

Ben yapmacık bir kadın değilim son derece dürüst güvenilir aynı zamanda da sıcak ve sempatik birisiyim. Sınırsız İzmit escort randevuları sırasında bana karşı yapmacık davranan sakin olmayan kendisi gibi olmayan erkeklerle buluşmaktan hemen soğuyorum bu konuda sizi en baştan uyarmak isterim. Benim için hayattaki konumunuz işiniz gücünüz medeni durumunuz hiç önemli değil. Beni ilgilendiren tek bir şey var o da benim yanıma geldiğinizde bencil olmayın temiz olun bakımlı olun, geri kalan her şey aramızda hallolabilir. Sağlık açısında hiç bir sorunum yok, düzenli sağlık kontrollerinden geçen biriyim o yüzden bu konuda da endişe duymanıza gerek yok.

Bırakalım herşey olması gerektiği gibi olsun

Ben size ne yaptım görüşmelerimde kesinlikle sınırlar koymak ilişkilerimi bir tabu içerisinde kurallar içinde yaşamak istemem. O yüzden bırakalım bu görüşmede herşey olması gerektiği gibi olsun akışına göre yaşayalım her şeyi. Tabii sizin de istekleriniz olduğunu az çok tahmin edebiliyorum bugüne kadar edindiğimiz tecrübelerle de bunu biliyorum. Bunları bana önceden söylerseniz çok daha rahat bir şekilde beraber vakit geçirebiliriz her şeyi sizin istediğiniz yönde ilerleyebilir. Ama benim gibi dürüst güvenilir İzmit escort kadına karşı sizin de dürüst ve şeffaf olmanız önemli. Sağlıklı bir ilişki kurabilmek için öncelikle sağlıklı bir diyalog kurmak gerekiyor arkadaşlar buna dikkat ederseniz çok mutlu olurum. Ben bu konuda kendi üstüme düşeni kendi payıma düşeni yapmaya zaten her zaman hazırım peki ya siz?

Doruklara çıkarmamı ister misiniz

Sizinle buluşup gerçekten doruklara çıkma çıkarmayı ben de çok istiyorum ama siz beni istiyor musunuz asıl mesele bu. Eğer benimle gerçekten keyif aldığınız ilişkilerde olmak istiyorsanız hemen İzmit İstanbul escort bayan görüşmeleri için harekete geçmenizi rica ediyorum. Gecemiz günümüz birlikte çok keyifli geçsin istiyorum bu konuda da kendime çok güveniyorum. Benden randevu alarak tadına hemen varacağınız güzel geceler için bir başlangıç yapabilirsiniz. Kucağıma da kapılarımı da açtım sizi bekliyorum bu gece beni kucağınıza alıp zevkten inletmek için siz neyi bekliyorsunuz?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir