Ece

Ataköy

Yaş
23
Boy
169
Kilo
56
Saç Renk
Siyah
Göz Renk
Mavi
Ten Renk
Buğday

Ataköy Eve gelen arkadaş Ece

Kendi yeri var diye arayan misafirlerim ilk basta yazmak istedim zamanı kaybolmasın diye bana ait görüşme yapacağım kendi yerim yok bu yüzden beni arayan sadece evlere misafir edebilir. Otel falan asla çıkmıyorum eviniz güvenlikli yada güvensizlik fark etmez benim için ben alemci kızım karşımda yeter ki desin burada eğlence burada ortam var gel takılım sabah kadar gün bitmesin seks aşk içki bir yerde daha ne ister bir erkek dimi sonuçta kadın yanında içkisi müziği hepsi tamam oldu o adamdan kral yok bende öyleyim dünya yansın umrumda olmaz. çok vurdum duymaz bir kişiliğe sahip bir kadınım asla kalp yok bende yanı kimseyle öyle sevgili tadında birlikte olucağımı söylüyorum ama ne varsa yaşacak bir kadın üzerine ne düşer onu çok iyi bilirim.

örnek vermek gerekir o günü beni evinize davet edersiniz karşınızda bir kadın varmış gibi bana sıcak olanları müşteri olarak görmem o zaman kalbimle hizmet veririm. Ama paran masa üstünde al beni eğlendir tavırdı olan insanlar hay hay ne kadar para o kadar hizmet asla sıcak olmam o kişiler o günü zaman dolsun gidim diye yalvarım. Zamanın bitter apar topar çıkarım orada asla beş dakika durmam hayvan gibi davranıcak bana sonra kalkıp benden sıcak bir duygu bekliyor olucak ha avucu yalarsın pezevenk seni ben bir kadınım bana kibar olursan sana daha fazla vericem.

Hemde bunu istek arzu içinde yapıcam ne var yanı beni kiraladığın zaman içinde kibar olmasın ki sonuçta ne kaybedersin hiç bir şey ama beni kazana bilirsin. İyi olduğunuz sürece ben size 20 kat iyi olur ama bana bir fahişemiş gibi davranırsanız. Bu iş asla olmaz başta söyleyim artık kim takar kim takmaz bilmem sonuçlanıra katlanırsınız o zaman yada iyi olursunuz eğlenceli zamanlar geçirsin bu sizin ellinizde başka kimsenin değil yanı söyleceklerim bu kadar sayfamı inceledin beğendin o zaman ara bekliyorum seni aşkım...

Yorumlar