Urla anal seks yapan escort Merve

Anal seks konusunda uzman Şebnem

Arkadaşlar öncelikle sizlere merhaba demek istiyorum ve hemen kendimden söz edebilirim. Benim ismim Şebnem, 1.72 boyunda 60 kiloda ve aynı zamanda 32 yaşında sizlerle birlikte olan, seksi gerçekten de çok seven birisiyim. En baştan şunu da söylemek istiyorum ki bu işi sadece para kazanmak ve hayatımı devam ettirebilmek amacıyla yapmıyorum.

Neden derseniz hem zevk alıyorum hem de beni tercih edecek olan siz sevgili beyleri adeta zevkten deli ediyorum denebilir. Yatakta ise özellikle çılgınlar gibi sevişmesi ile bilinen ve bu bölgede tanınan bir kadın olarak dikkat çekiyorum. Bunun gibi ya da buna benzer daha birçok farklı olan değişik hizmetini hemen almak isterseniz o zaman beni aramanız zaten yeterli olacaktır.

Emin olun ben sadece ve sadece sınırsız bir deneyim için buradayım arkadaşlar. Bunu size çok açık yüreklilikle söyleyebilirim ki, cinsel anlamdaki tüm sınırları artık tamamen ortadan kaldırdım. Mesela bazı değişik kadınlar gibi saçma sapan ya da gereksiz olan herhangi bir kuralım ya da bir şartım falan bende kesinlikle yoktur. Buna örnek ver derseniz verebilirim, karşılıklı öpüşmek bunların en başında gelmektedir.

Çekinmeden istediğiniz zaman dilediğiniz anda o dolgun ve ateşli dudaklarım sizlerle olacaktır. Onlar sayesinde zaten benim ateşimin tadını almanız da mümkündür. Bunu da dediğim gibi herhangi bir sınır falan olmadan rahatlıkla yapacaksınız ve sayemde o zevki yaşayacaksınız. Aynı zamanda arkadaşlar oral dendiği zaman gerçekten de üstüme kadın falan tanımam.

Onu yani aletinizi hızlı bir şekilde ağzımı alıyorum ve onun çok daha büyük olmasını sağlıyorum. Tabii ki bu olurken sizler bir tarafta zevkten dört köşe olacaksınız, bunu da gözlerimle göreceğim. Son olarak şunu söylemek istiyorum ki, bazı kadınların hatta çoğunun diyelim anal sekse karşı bir isteksizliği vardır ve bunu yapmak istemezler. Ancak bende böyle bir sınır yok, çünkü ben böyle bir kadın değilim. Emin olun bana göre anal seks demek belki de zevklerin en büyüğünü derinden yaşamak demektir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.