Görükle bakımlı eskort bayan Ceyda

Görükle bakımlı eskort bayan Ceyda

Selam sevgili beyler, ben Ceyda. Öncelikle bilmenizi isterim ki arkadaşlar özellikle temiz bir bayan olarak buna ciddi anlamda önem veren bir kadınım. Bundan dolayı da kondom kullanmak benimle birlikte olmak istiyorsanız kesinlikle zorunlu olacaktır. Bu arada ters ilişkiye yani anal sekse açık bir kadın olduğumu söyleyebilirim. Bu sayede de benimle birlikte farklı zevkleri yaşamış olacaksınız. Görüşmelerde seans usulü sizlerle görüşme yapıyorum. Bunun yanında saatlik ve son olarak gecelik anlamda sizlerle görüşmeler yapabilirim. Eminim siz de benimle birlikte olarak yeni bir güne başlarsanız bu kendinizi çok daha iyi hissetmeniz demek olacaktır.

Aynı anda hatta aynı saniyede sizlerle orgazm olarak unutulmaz bir deneyim yaşatacağım. Bundan sonra zaten özellikle gerçek anlamda orgazmı yaşayan ve size de yaşatan bir kadın dendiği zaman aklınıza her zaman için ilk ben geleceğim gibime geliyor. Ben bu arada görüntü olarak bakıldığında arkadaşlar kumral güzel olan bir kadınım. Ancak emin olun bu işi severek ve isteyerek yapıyorum diyebilirim. Benden aldığınız zevkin aynısını başka bir kadından almanız ise asla mümkün olmayacaktır, bu konuda size garanti veriyorum. Arkadaşlar ben her zaman için sevecen ve bunun yanında samimi tavırlarıyla sizi mest edecek biri olduğumu rahatlıkla ifade edebilirim. Sizin için önemli olan şey cinsellikse gerçekten de tecrübe ve deneyimse işte o zaman zaten en doğru adreste olduğunuzdan da yine emin olabilirsiniz.

Tecrübeli ve yıllardır bu işte çalışan bir bayanım. Bu yüzden de beni asla ve asla kaçırmamalısınız demek istiyorum. Hem zaten benimle olmanız durumunda ekonomik olarak hem de fiziksel anlamda rahatla ulaşacaksınız diyebilirim. Çünkü cebinizden öyle yüklü miktarlarda paralar falan çıkmayacak, zira benim fiyatımın son derece uygun olduğunu söyleyebilirim. Görüşme yapmak isterseniz evime gelebilirsiniz, zaten evime geldiğinizde kendinizi gerçekten de çok rahat hissedecek hatta bir kuş gibi özgür hissedeceksiniz bile diyebilirim. Samimi ve tatlı tavırlarım sayesinde sizlere adeta kendi evinizdeymişsiniz gibi bir hissiyat yaratacağım.

Görükle bakımlı eskort bayan Ceyda” İçin 1 yorum yapıldı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.