Seksi sarışın Kayseri escort bayan Ferda evine bekliyor

Seksi sarışın Kayseri escort bayan Ferda evine bekliyor

Beyler öncelikle hepinize selamlar.. Ben Kayseri escort kadınınız Ferda. Beyler çok seksi bir sarışın kadın olarak ben şuanda sizlere kendimi tanıtıyorum. Tabi ki de sizlerden çok ilgi görecek bir kadın olduğuma çok eminim. Çünkü bence zaten kesinlikle erkekler sarışın kadınlara çok fazla ilgi gösteriyorlar.

Yani zaten bende bu yüzden her zaman erkeklerden çok fazla ilgi gören bir kadın oldum. Tabi ben çok daha fazla erkeğimden ilgi görmek ve bende çok daha fazla erkeğime ilgi göstermek istediğim için o yüzden de sizlere burada escort kadın olarak cinsel ilişki hizmeti sunmak istedim. Cinselliğe çok düşkün bir kadın olduğum içinde burada sizlere gecelik randevu veriyorum.

Evimin kapıları tüm gece sizlere açık

Seksi sarışın Kayseri escort kadınınız olarak sizlere cinsel ilişki yaşamak için zaten gecelik randevu verdiğimden bahsettim. İşte şimdide sizinle nerede görüşeceğimizden bahsetmek istiyorum. Beyler, ben sizlerle kendi evimde görüşmek istiyorum. Benim evimin kapıları sizlere gece boyu açık. Zaten yalnız yaşayan bir kadınım. Yani ben profesyonel bir cinsel yaşam olması için mutlaka öyle otelde görüşülmesi gerektiğini düşünen bir kadında değilim. Çünkü artık otellerin gecelik ücretleri de gerçekten çok fazla yüksek.

İşte tabi bende erkeklerimin bütçelerini zorlayan bir kadın olmak istemiyorum. Zaten kendi evim müsaitken de sizlere boşuna otel masrafı yaptırmamın da çok saçma olacağını düşünüyorum. Benim evime gelmek için çekinmenize hiç gerek yok beyler. çünkü zaten sizinle tamamen baş başa olacağız. Yani otelde görüşmek gibi ama tek farkı sizler ekstra bir ücret ödememiş olacaksınız. Otele vereceğiniz ücret ile benden yeniden cinsel ilişki yaşamak için randevu alabilirsiniz.

Kondom kullanmıyorum

Evet beyler, ben seksi sarışın Kayseri escort kadınınız olarak cinsel ilişkiye girerken kondom kullanmıyorum. Evet tam anlamı ile hayallerinizde ki kadın olduğumun farkındayım. Zaten ben erkeklerin hayallerinde ki o kadın olduğumu çok iyi biliyorum. Çünkü benim zaten dediğim gibi şimdi burada sizlere kendimi tanıtmadan öncede aktif bir cinsel yaşantım vardı. Yani o yüzden de erkeklerim için nasıl bir kadın olduğumu çok iyi biliyorum. Yani bence birçok erkek cinsel yaşamında kondom kullanmak zorunda kalmaktan çok şikayetçi.

İşte bende sizlere kondom kullanarak cinsel ilişki hizmeti vermek istemedim. Yani zaten ben saatlik cinsel ilişki hizmeti veren değil gecelik cinsel ilişki hizmeti veren bir sarışın kadınım. Bu yüzden de kondom kullanmadan sizlerle cinsel ilişkiye girdiğimde kendimi kesinlikle öyle riskte falan hissetmiyorum. Tabi ki aynı şekilde sizlerde içiniz çok rahat bir şekilde benimle kondom kullanmadan cinsel ilişkiye girebilirsiniz. Çünkü ben zaten çok hijyenik ve sağlıklı bir kadınım. Zaten düzenli olarak da her zaman kontrollerimi yaptırıyorum. O yüzden içiniz rahat olabilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir