Olgun escort bayan Ateş sizi bekliyor

Öncelikle tüm sevgili beylere içimden gelerek merhaba diyorum arkadaşlar Ben açıkçası İstanbul escort bayan olarak sizinle oluyorum ancak dul bir bayanım yani eşimden boşanmış ve nereden baksanız 5-6 yıldır bu işi severek bir eskort kadınım diyebilirim. Canlarım, emin olun boşandıktan sonra da bu eskort işi sayesinde adeta kendimi yeniden buldum desem abartmış olmam. Deneyimli bir bayanım hatta bana göre bu işte uzun seneler boyunca olmanın gerçekten de son derece özel bir his olduğunu biliyorum. Hem bu sayede zaten bana gelen beylerin de nelerden hoşlandığını ve gerçekten de benden ne beklediklerini çok ama çok iyi biliyorum. İşte bu yüzden de bu işin en güzel yanı kesinlikle bu olabilir diye düşünüyorum. Benim de sizler de isteklerim olacaktır, hemen yazmak isterim

Mesela ben escort bayan olarak bana gelen erkeğimin kesinlikle kaslı olmasını beklerim canlarım. Yani ince yapılı erkekler kusura bakmasın ama onlardan pek de hoşlanmıyorum canlarım. Beni gerçekten de kolları ile sıkıca kavrayacak ve de beni deli edecek beylerle her zaman için olmak istiyorum. Bunu gerçekten bekliyorum ve bu yüzden de size bunu yazmak istedim sevgili beyler. Bunun için de beni aramanızı ve de hemen bana geleceğinizi bana söylemeniz gerçek seks konusunda yeterli olacaktır diyorum.