Kayınçomun Güzel Karısı Sonunda Benim Yatağımdaydı

Merhaba herkese benim adım Önder nasılsınız? Ben bu sitede severek aile içi sex hikayeleri okuyan biri olarak bir katkı sağlamak istedim ve aile içi geçen bir hikayeyi sizinle paylaşmaya karar verdim. Öncelikle daha yazılacak çok hikayem var bunu en baştan sizlere söylemek istiyorum ama bu hikaye gerçekten benim için çok önemliydi çok heyecanlı ve ateşli geçmişti. Bundan 3 ay önce başımdan geçen olay da kayınçomun güzel karısı baş kahraman. Gerçekten kayınçom ile evlendiği zamandan beri gözüm ondaydı çok güzel bir kadındı derya. Efsane bir vücuda sahip de öğretmen olarak çalışıyordu kendine de çok iyi bakıyordu. O zamanlar 23 yaşında gencecik bir kız olduğu için tabii ki de böyle bir atak yapamamıştım ama evliliklerin üzerinden 5 yıl geçtikten sonra nihayet onu yatağına cesaretini kendimde buldum. Bence derya da benimle beraber olmaktan çok mutlu oldu ve isterseniz gelin uzatmadan konuya girelim.

Kayınçom da öğretmen olduğu için ailece Antalya’da yaşıyorlar biz de genellikle yaz tatillerini onların yanında geçiriyoruz. Önden karım ve çocukları oraya göndermiştim ben de arkadan bir hafta sonu için gittim. Her neyse yazlık bir evdeyiz zaten her şey çok güzel mangallar denizler plajlar falan derken benim kadına olan isteğim giderek artıyordu. Yani bu mükemmel vücut mu kadına hayran kalmamak mümkün değildi gerçekten çok efsane fiziği vardı kadının. Ama işte nasıl olacağını hiç bilmiyordum yani sonuçta burada hepimiz aynı evin içerisinde yedik bir yolunu bulmalı ve bu kadını becermeliyim diye düşünüyordum ama o yolu çözememiştim. Bir gün aradığım fırsat ayağına kadar geldi kayınpederim hasta olmuş yakında bir şehirde oldukları için karım ve kayınçomun oraya gitmesi gerekti. Aslında hep beraber gitmek istedik ama onlar kabul etmedi siz burada kalın biz gider geliriz dediler ve biz de yenge hanım ve ben çocuklarla birlikte evde kaldık. Neyse o gece sohbet muhabbet derken gerçekten zaman bir hayli geç oldu ama ben kadına öyle bir bakıyordum ki anlamaması mümkün değildi yani bakışlarımla onu yiyordum adeta. Sonunda yatak hazırlamak için odaya gitti ben de arkasından geldim ve artık ne oluyorsa olsun dedim kadının kalçalarına dokunmaya başladım. Derya önce enişte ne yapıyorsun falan diyecek oldu ama ben de bir anda tek bir hamlede söyleyiverdim her şeyi. Sonrasında da bunu tuttuğum gibi dudaklarına yapıştım yani itiraz edecek durumu kalmadı zaten pek itiraz etmeye de niyeti yoktu. Açıkçası ters tepki vermemesi benim çok hoşuma gitmişti çünkü önce itiraz eder sonra yelkenleri suya indirir diye düşünüyordum ama o doğrudan bana karşılık vermeye başlamıştı ve tabii ki yatağa attığım gibi üstüne çıktım. Sanki yıllardır kadın sikmemiş gibi kadının üstüne abanmıştım ama uzun zamandan beri onun hayalini kuruyordum bu durumda son derece normaldir. Yaz ve sıcak olduğu için üzerinde askılı bir elbise vardı bütün vücut hatlarını belli ediyordu. Ben de bunun önce dudaklarından başladım sonra göğüslerine indim ardından da eteğini yukarıya kaldırıp amını okşamaya yalamaya başladım. Ama gerçekten yavaştan alacak halim yoktu o kadar azmıştın ki kadının yanında hemen dudaklarımı yapıştırdım dilimle adeta koparacak gibi kadının vajinasını emmeye başladım. Tabii ben bütün bunları yaparken o da boş durmuyordu kafası kafamı elleri ile bastırıyordu sanırım onun da çok hoşuna gitmişti. Eminim benim pasif bacanağın bu kadına böyle şeyler yaşatmıyor oldu hiç şüphem yoktu yani kadın yarak hasretiyle yanıp tutuşuyordu.

Neyse devam ettim yalamaya bir süre sonra kadın sarsılmaya başladı zaten anladım boşaldığını ve biraz daha bastırarak yalamayı sürdürdüm bütün zevk sularını da afiyetle içtim. Ben biraz güçlü kuvvetli bir adamım ve bu kadını da sert sikmeyi kafama koymuştum yıllardır bu amın hasretiyle yanıp tutuşan biri olarak zaten öyle basit bir şekilde beraber olup yetiştirecek değildim bu durumu. Her neyse aldım ben bunu altıma bacaklarını araladım ve girdim arasına. Tamamen siki mi dibine kadar köklemiştim gerçekten biraz da kalın sikmek kadının canı yanıyordu biliyordum. Ama inanın umurumda bile değildi ben bu fırsatı elime geçirmişim durur muyum hiç? O sıcaklığını hissetmek için biraz içinde bekledim aydınlandı yüklendikçe yüklenmeye başladım öyle bir makine gibi sikiyordum ki kadını çığlık atmaya başladım. Neyse ki çocuklar küçüktü yani burada olanları anlayacak durumları yoktu o yüzden sıkıntı da yoktu kadını daha sert bir şekilde becermeye devam ettim ve mümkün olduğu kadar boşalmamak için kendimi tutmaya çalıştım. Tam boşalacak gibi oluyordum ama kendimi geri çekip biraz bekliyordum yani bu zevki sonuna kadar çıkarmak istiyordum aynı şekilde kadının da benden zevk almasını istiyordum ki sonrasında yine bana vermeye devam etsin. Neyse defalarca git gel den sonra nihayet artık patlayacak duruma gelince çektim sikimi içinden çıkardım ve göğüslerinin arasına soktum biraz da o da olgun memelerin arasında git gel yaptıktan sonra da patladım. Gerçekten o kadar tazyikli boşaldım ki daha önce hiç böylesini hatırlamıyorum yani bu kadar zevk alıp bu kadar sert bir şekilde boşaldığımı hiç bilmiyorum. Zaten sadece birkaç dakika içerisinde kadının her yeri de benim de ellerimle de oldu resmen bembeyaz oldu bütün vücudu.

Ama tabii ki burada bırakmaya niyetim yoktu yani bir kere sikip bırakacak değildim bu fırsatı bulmuşken bir de arkadan yapmaya karar verdim. Ona da söyledim bunu istediğimi kabul edince de önce gittim zeytinyağı aldım mutfaktan kadının arka deliğini bir güzel yağladım. Ama belli ki kocası arkadan hiç yapmamıştı o yüzden girmek biraz zor oldu kadının gözlerinden yaşlar aktı. Sonunda nihayet içine girmeyi başardım biraz canı yandı ama değerdi çünkü biraz sonra çok zevk alacaktı. Biraz içinde acısının geçmesini bekledim tamamen acısının geçtikten sonra da belinden tuttum gibi yine en sert haliyle arkadan becermeye başladım. Gerçekten mükemmel olmuştu arka deliğini sikmek bambaşka bir duyguydu çünkü daracıktı ve daha önce hiç böylesini yapmamıştım karımın ki artık alışmıştı onu kaç kere arkadan yaptım bilmiyorum. Tabi arkadan becerdim için boşalırken içinden çekmeme de gerek kalmadı büyük bir zevkle bütün ellerimi içine doğru akıttım. İkimiz de çok zevk almıştık yaşadıklarımızdan ama tabii ki yakalanma ihtimalimiz olduğu için hemen ayrıldık ve toparlandık. Neyse ki bizimkiler ertesi akşam da geri dönmedi arayıp gelemeyeceklerini haber verdiler biz de ertesi akşam yine aynı şekilde peş peşe seks yapmaya devam ettik. Şimdi artık kayınçomun karısını yani bizim yenge hanımı her fırsat bulduğunda sikiyorum zaten artık bunun için fırsat yaratmaya falan başladık ama bir gün yakalanırız diye de ödüm kopuyor ne yalan söyleyeyim. Arkadaşlar benden bu kadar beğenenlerin yorumlarını bekliyorum hepinize selamlar ve sevgiler hoşça kalın.

Kayınçomun Güzel Karısı Sonunda Benim Yatağımdaydı” için 6 yorum yapıldı.

  1. Taner

    Tek. Erkeğim. Ankara. Keçiörenden. 36. Yaş. 1.78. Boy. 68. Kiloda. Olgun. Sekste. Doyumsuz. Geç. Boşalan. Beyim. Am. İtinayla. Yalarım. 0542.711.47.58. Amı. Sulanmış. Cayır. Cayır. Yanan. Sert. Ve. Kalın. Seven. Kendine. Güvenen. Sanalcı. Olmayan. Dul. Evli. Mutsuz. Olgun. Dolgun. Tombul. Şişman. Özgür. Takipçi. Tabuları. Yıkmış. Ankaralı. Sırdaş. Yanlız. Bayanlar. Ayrıca. Swingeer. Cuckloud. Tek. Erkek. Arayan. Evliçiflere. Tecrübeliyim. 3. Cü. Sırdaş. Olurum. Güvene. Gizliliğe. Aile. Kavramına. Değer. Veririm. Whatsaap. Var. Ekleyin. Kendinizi. Tanıtıcı. Mesaj. Atın. Arayın. Tanışalım. Bekliyorum. 0542

  2. hakan

    Cinsellik karşılıklı paylaşıldığında güzel olur doğru kişiyle ve karşılıklı istekle fantezilerinizin bir parçası olmak beni inanılmaz derecede mutlu edecektir gizli mutsuz olgun cinseliği özleyen 30 lan50 yaş arası bayanlar ANK içi sadece lütfen erkekler geyler aramasın wap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir