Behçeşehir Escort Anal sekse Karşı

Merhabalar blog severler istanbulun en güzide en özel semtlerinden birisi olan bahçeşehirden aranıza katılan özel bir bayan olarak sizlere bugün. Anal seks hakkında bilgiler vermek istiyorum. Bahçeşehir escort bayanlar neden anal seks yapmazlar. Bazıları buna diye bilirler naz için para almak için falan farklı bahaneler sunabilenler olailir. Ama bu sorunun cevabını verecek indalar onlar değil. Bize bu cavabı verecek insanlar sadece biziz, yani bahçeşehir escort bayanlar. Şimdi arkadaşlar bu anal seks olayı dinen de yasak bir olaydır. Ve yapmasını çoğu bayan uygun bulmaz çünkü bu tür bir ilişki yaptığı zaman ağrıdan sancıdan duramazlar. He bir de bunu biliyormuydunuz en kötü hastalıkların bulaştığı yerde analdır. Bu yüzden bana göre bayanların istememsi çok normal bir olaydır.

 

Ama bazı erkekler var gerçekten hani böyle kudurmuş denir ya onlardan. İlle diretmiş anal anal yok kardeşim ben yapmıyorum yapan birine git dedikçe bana diretip yapacaksın diyip ısrar ediyorar. Hani Türklere ne yasak desen üstüne gider ya işte buda bence öyle bir olay olmuş bizim toplumumuz tarafından. Bu tür olayları sevmediğim için ben fazla ısrarcı olan beyler asla görüşme yapmıyorum. He benim gibi bir çok arkadaşım da aynı durum da olduğunu biliyorum. Size göre bu ilişki çeşiti çok zevkli falan filan olabilir ama bize göre hiç zevkli deil aksine acı verici bir şeydir. bu yüzden ak yol varken diğer yollarda gezmenize gerek yoktur. O yüzden bana yorum bırakabilrisiniz ama bu konuda bana suç bulmayın lütfen bu kişisek kişiye değişen bir olaydır. Beni dinlediğiniz için teşekkür ediyorum.

Bana ulaşmak için google adresine anal yapmayan bahçeşehir escort bayan yazarsanız ulaşabilirsiniz.